Offshore

GamlePU
22.09.2018 kl 15:35 5926

Må bare si meg helt enig med Kontur og Kontra. Hele offshore sektoren er "rigget" for oppgang og for min del tror jeg vi igjen står foran en megatrend. Kontra trekker frem uttrykket "Bent barn skyr ilden". Ja det er vel tildels riktig men med, etter min mening, med modifikasjoner. Det er en bransje her i verden som lider av "kollektiv alzheimer" og det er finansbransjen. Innen offshore er det nå kun et tidsspørsmål om når grådigheten slår inn for fult. Vi som er med nå og inne på nåværende kurser +/- og, som er mer eller mindre fult lastet, vil få rikelig betalt. Det gjelder imidlertid å ha is i magen. Nettopp på grunn av "Brent barn skyr ilden" har kursene ramlet til "tidenes lavmål" Når den akutte alzheimeren slår inn og grådigheten overtar vil vi se mangedobling innen de fleste aksjene i sektoren. Dette har jeg sett før og denne gangen er jeg med.. Mine hovedvalg innen offshore er DOF og PLCS.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.