Olje

slejpner39
22.09.2018 kl 17:11 3439

Gunnarius først tak for et super sobert, spændende og velfunderet indlæg (som vanlig).

Dit gravearbejde mht at finde oplysninger er helt i særklasse, hvad gælder for mig at vurdere.
Det er et privilegie at være i en aktie hvor der er så mange dygtige skribenter som her på PEN trådene.
Og her er du absolut helt i toppen. Stor respekt herfra.

Du skriver: "Føler meg temmelig sikker på at Panoro innen Q4 vil ha solgt Aje."

Mener du så inden vi går ind i Q4 (oktober 2018), inden december 2018 er slut, eller mener du inden Q4 regnskab bliver offentlig gjort?

Hvis PEN afhænder Aje, samt flowet på fase 1 viser sig at være 15.000 fat/daglig samt side steget er kommercielt med en vis reservemængde......ja så kan vi risikere at sidde med en aktiekurs på 40Nkr eller lidt over, inden for kort tid (3-6mdr).

Det er sandelig heftige sager. Men vi ved jo efterhånden at PEN har meget potentiale. Lad os håbe at ting falder i hak for PEN
Det var ellers min mening at tage gevinst på ca 10-15% af aktierne når vi passerede kurs 25Nkr.
Den må jeg nok vurdere lidt højere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.