Gull og gruve

RoarAlb
11.04.2020 kl 16:23 1984

Ledelsen skriver i siste kvartalsrapport at det er prioritet å selge Mindoro. Om de må eller ikke vil jeg ikke spekulere så mye i. Dersom de ønsket å drifte gruven ville det imidlertid innebære store kostnader for å få produksjon i gang. Det er jo nikkel for et utall milliarder usd under jorda der nede, men enormt mye labyrintisk byråkrati man må gjennom for å kunne få i gang gruven. Dette er ikke lenger en del av Elements nåværende strategi. Hva gjelder pris er det litt oppe i luften. I og med at de skriver svart på hvitt at det er 13 interessenter, vil jeg tro de er i stand til å få solgt det. Melding om dette kan komme når som helst.

Viktigere dog er ytterligere informasjon om hvordan selskapet er i ferd med å implementere sin nye digitale strategi og spesifikt: hvordan de skal generere inntekter. Dette får vi vite mer om når PalElement.com launcher. Kan komme flere meldinger på rappen fremover, tror jeg.

Redigert 21.01.2021 kl 08:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.