Offshore

Belånt
24.09.2018 kl 15:43 4330

Det her er ikke så veldig komplisert. Vi er i en oppgangssyklus i olje etter en forferdelig nedtur.
Oljeselskapene har gått, seismikk har gått, rigg kommer nå og da er det subsea og til sist supply
som skal gå. Veldig ABC.

Men man må alltid kjøpe kvalitet og der skiller DOF seg ut i sammenligning til de andre selskapene.
Det er med andre ord muligheter for å kjøpe en porsche til prisen av en skoda. Slike arbitasjer oppstår
ikke hver dag, men de blir alltid lukket. Med andre ord kommer DOF til å komme et helt annet sted enn
i dag innen 12 måneders sikt.....

Uten å ta inn for mye gamle historier kan jeg nevne at jeg kjøpte 10000 seadrill på 42,- under finanskrisen.
Jeg solgte på 44,- og tjente 20 000. Men gikk vel glipp av 3 mill eller noe..... Den feilen gjør ikke jeg i DOF!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.