IKT og Tech

Myrabakk
16.04.2020 kl 19:04 2251

Ser at det jeg skrev kan tolkes begge veier, må presisere da. Jeg er kjempepositiv til dette, og nevnte vel sist i går eller i dag at en av fordelene med poLight er at det er børsnotert med kapitalgarantist. Dette er vel det mest positive som kunne skjedd akkurat nå (Bortsett fra flere designwins og verdensherredømme da...). Jeg har sett at det har vært vanskelig å bruke mye ressurser på utvikling av platinumlinsen i fasen hvor arbeidet med potensielle nye kunder og nye produkter krever mye av et lite firma.
Kortsiktig tenkte jeg bare at begrepet emisjon er negativt ladd blant daytradere, og at det ikke klinger godt i disse coronatider, når vi ser hvilke selskaper som jobber med emisjoner akkurat nå. Resultatet av kapitalinnsprøyting på så lite penger kommer i det langsiktige løpet, men fører til noen flere aksjer totalt sett. Det var dette jeg siktet til angående kortsiktige aksjonærer, dvs daytradere med overnatting.
Selv krysser jeg fingre for at kursen dropper litt ned i morgen tidlig. Det kom noen kroner inn på konto igjen her, og i coronatiden er det ikke noe annet å gjøre enn å kjøpe poLight :)

Jeg har nå en magefølelse av at denne meldingen etterfølges av en annen nyhet. Det blir spennende å følge med i mailboksen frem mot neste torsdag!
Redigert 20.01.2021 kl 20:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.