IKT og Tech

Myrabakk
17.04.2020 kl 22:54 2656

Tusen takk for oppdateringen.
Hadde det ikke vært for at jeg synes det er så mange dyktige og saklige deltakere her på PLT på HO hadde jeg ikke vært innom Finansavisen. Jeg har noe prinsippielt imot å betale for noe som kommer Hegnar til gode, så jeg kommer ikke til å betale for Finansavisen. Og dette er ikke bare relatert til PLT. Beklager dette til de som måtte mene han er en kjernekar. Jeg har derimot betalt for E24. Jeg kan referere derfra de ganger det blir lagt ut noe om poLight der. Noen prinsipper er bare urokkelige!

Jeg tenker at denne emisjonen sier så mye om poLights planer fremover at det er grunn til å være enda mer positiv etter dette. Dersom OIMACON AS er så langt oppe at han har fått tilbudet om aksjer, og har investert noe i emisjonen, er det enda større grunn til å være positiv ;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.