Olje

m73102
27.09.2018 kl 11:39 2822

Det er veldig positivt at NEL nå har fått en fot innenfor et nytt marked - og denne kontrakten er igjen en bekreftelse på at NEL er på vei til å få sitt store gjennombrudd, og jeg tror vi vil se flere kontrakter fremover. Det er synd at kontraktsverdien ikke er oppgitt - men det er gode grunner til det. En skal uansett ikke glemme at NEL også har inngått pr i dag verdens største kontrakt (Nikola) i dette segmentet - og er i rute til å levere der.

Min oppfatning er at det fundamentale i NEL er på vei til å endre seg - samtidig som at den stigningen i dag (på betraktelig høyere omsetning) er med på å underbygge de gode tekniske signalene i NEL. Jeg tror vi vil se noen dager med stigning fremover - og forhåpentligvis vil vi bryte motstanden på 3,70 i løpet av relativt kort tid. Min personlige oppfatning er derfor at det vil skje mye med NEL fremover (nye kontrakter/oppdateringer ift Nikola) som vil ha positiv innvirkning på kursen. Men husk - gjør alltid deres egne vurderinger:)

Ønsker dere alle sammen lykke til videre!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.