Olje

Mr James Bond
29.09.2018 kl 14:51 6028

Løkke har aldri bekreftet beløpet. Jeg tror det max er 9 mill. Når det det gjelder short'n så det er en overhengende stor sannsynlighet for at den ryker dvs blir tvangssolgt på mandag innen kl 14.00. Det fikk sannsynlig den tapende eier beskjed om fra sin bank/kreditselskap på fredag. Det er alltid slik at utlånte aksjer som styrker mere enn xx % må enten eier dekke inn tapet eller at aksjene bli tvangssolgt. De ryker ut på kurs kr 4 på mandag. Nel er nå i det støtet mange av oss har ventet på. Oppturen nå har mange stayere ventet på lenge. Det har vært tøft, men på fallende kurser tørte jeg å øke eksponeringen i Nel kraftig. Det får jeg nå betalt godt for. Men det har kostet litt smerte. Smerte og en tung investering er spenning - og når Nel smeller opp, så ruller tallene på Ask kontoen vilt oppover.
Husk ingen er optimale på max på ut og inngang. Jeg og annen storfisk her inne har vært oppe i 7 siffret rødt minus. Nå smiler Ask kontoen og de grønne tallene smiler. På torsdag fikk jeg oppleve at potten min klatret opp over +kr 100.000 på noen timer. Da hylte jeg i en gledelig ekstase. Det kan komme flere gledeshyl fremover.
Lykke til Nel aksjonærer. Nå smiler alle som er med på denne herlige H2 reisen.
Nel er kongen i vår herlige H2 verden.
Redigert 29.09.2018 kl 14:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.