Transport, bil og fly

AlfaQ
27.04.2020 kl 15:59 1889

Jeg kan ikke forstå annet enn at aksjonærene sitter med forsvinnende lite makt i dagens situasjon. Enhver løsning som ledelsen klarer å dra i land med långiverne vil være en seier for aksjonærene. Det eneste alternativet er konkurs. Så håper det ikke blir for mye støy fra aksjonærer. Løsningen som skisseres nå høres ut som en champagne-flaske, selv om aksjonærene blir sittende igjen med lite. Men klarer ledelsen å dra en så gunstig løsning i havn? Det gjenstår å se. Jeg tror det ikke før jeg ser det.
Men fra spøk til alvor:
Tror dere denne typen uniformer ville ha slått an på Norwegians fly? Air Asia bytter ut de korte skjørtene når de så smått tar til vingene igjen
https://www.thestar.com.my/news/regional/2020/04/27/airasia-unveils-red-ppe-suits-for-cabin-crew
Redigert 21.01.2021 kl 06:04

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.