Shipping

SilverTailFox
HUNT 28.04.2020 kl 14:18 12516

Føler at hunter group har hatt en litt hard start. Jeg mener det er fest i tank i disse dager men Hunter group tjener knapt nokk penger. Og på toppen av det heler så kjøper de gamle dyre båter. Jeg har jo hatt denne litt ut og inn men ser jeg satsett på feil hest her.
1.De gjorde jo kjempe kjøp av nye båter til veldig bra pris. Alt startet veldig bra.
2.Så fikk de første båten og solgte den direkte..... Det betyr at de går glipp av masse inntjening.
3.Så får de båter ut og leier de ut på korte leieperioder (Var det 6 måneder for 60K) ja de tjener jo penger men når ratene er 180-220K så er det jo bare litt trist.
4.De andre båtnee som kommer ut kommer kanskje i det verste markeded som har vært i olje historien (Som og være ferdig utdannet som siv enginør i petrolum og så er olje prisen på 20 dollar og ingen trenger din kompetanse ..Rett på NAV)

5. Til slutt kjøper de en 14 år gammle båt til 42K som er halv pris av de flotte ny båtene de kjøpe så bra i begyndelsen som ikke blir levert før det kanskej er lite olje og frakte igjen.

Nei ser ut som de har vært litt uheldige og 3-12 måneder ser det ut som det blir veldig lite olje og frakte...og ikke noe fest lenger.
Redigert 21.01.2021 kl 07:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.