Farma

illuminati
30.09.2018 kl 18:35 10471

quattro, en skulle anta at dette er en eklere å finne en middelvei med et binært resultat, men her er jeg på gyngende grunn. CR pasienten tyder på at de som reagerer reagerer sterkt på Oncos og siden dette er en virus vil immunforsvaret reagere i tillegg mot Oncos. Det er mulig de må finne en målbar ‘formel’ slik at behandlingen kan tilpasses pasienten. Det kan helt sikkert være slik at for mye Oncos kanskje hadde hindret CR pasienten en CR. Ønske er flest mulig CD8 T-celler med et PD-1 uttrykk, det betyr at tumoren er under angrep, sterkere jo bedre selvfølgelig. Dette er jeg helt sikker på at en anerkjent instutisjon som S&K har full kontroll på.

Vi går en spennende tid i møte, så får kurs være kurs, jeg selger ikke en aksje uansett før budet kommer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.