Farma

HrDuck
30.09.2018 kl 21:40 6548

Det er såpass mye usikkerhet at jeg tror TS sin øvelse i første post har begrenset verdi. Men om man skal ta dette videre så er det klart at det er to forhold som må diskuteres: LOA og verdi ved en eventuell approval.

Å bare ta analytikerestimat for god fisk er vel noe de fleste har brent så på en gang eller to i aksjehistorien.

Så trenger man ikke lese lenge her på trådene for å forstå at det finnes en del utålmodige investorer innenfor dette segmentet på børsen. Bli rik raskt er nok et moment for mange. Lang tid til avklaring er dermed også en risiko i forhold til negative kursbevegelser. De som ønsker å bidra til en god diskusjon bør dermed ta hensyn til hvor langt de ulike selskapene er kommet i sine løp. Når jeg for eksempel over her leser kommentarer som at PCIB har et produkt som virker så ser jeg en manglende forståelse av hvordan dette segmentet fungerer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.