Farma

Snøffelen
30.09.2018 kl 21:41 6554

He he, faktisk så nevnte jeg Photocure i starten av tråden , men sa at den ikke var i samme kategori, siden det er diagnostika og ikke terapeutika, at det har sitt viktigste produkt på marked og ikke i utvikling og finally prisnivået er noe annet, en faktor 10 til 100 i favør terapeutika per behandling.

Trådens intensjon er heller ikke noe forsøk på å snakke ned noe av de andre selskapene. Hadde det vært noe red flags hadde jeg tatt opp det, slik jeg gjorde med TG01 på Targovax. Pt ser jeg ingen klare røde flagg i noen av disse selskapene.

Hovedpoenget mitt er at PCIB virker å være særlig undervurdert, og jeg er sikker på at det er "spillet" rundt den pågående emisjonen som er årsak til det.
Dernest at jeg er rimelig sikker på at så snart røyken har lagt seg vil PCIB aksjekurs bevege seg inn i det området de andre biotekene ligger i vurdert som unrisked value og det vil for PCIB-aksjen bety 88 til 101 kroner.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.