Farma

rockpus
30.09.2018 kl 22:36 6314

Argumentet om at det alltid er de langsiktige som tjener i farma aksjer må jeg si meg sterkt uenig i. De langsiktige tar f.eks. en total risiko for fiasko. Her taler statistikken sitt tydelige språk.
Å være dedikert langsiktig er nok mye enklere for dem som har kommet seg inn før den første store oppgangen. Alle våre farma aksjer ser ut til å få en slik prematur sterk oppgang etterfølgt av nedgang og stillstand. Har merket meg at de fleste som forsverger langsiktighet, har vært med fra svært lave kursnivåer. Hvor enkelt tror dere det er for en investor å være like langsiktig innstilt om han f.eks. kjøpte Nano på rundt 100?
Vil tro at det siste året så er det traderne som har tjent mest. Realiserte gevinster der man ikke risikerer å tape alt dersom selskapet til slutt feiler.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.