Farma

Storm1000
04.05.2020 kl 13:37 7892

Fatter ikke dere som svart maler Korsar her inne, han er jo eneste som har truffet bra med edruelige analyser. Jeg valgte å høre på hans tips for ett par måneder siden med å se litt nærmere på Bergen Bio, det førte til at jeg vektet meg en del ned i Nano, og satte de pengen på Bergen Bio. Har ikke angret på dette, ble et overraskende byks sist uke, da bemcentinib er det første i en rekke av tre medikamenter utvalgt som potensiell behandling av pasienter innlagt på sykehus med COVID-19.
Et annet råd han har gitt er også å prøve å ta svingningene på kursen, dvs prøve å selge på topp og så kjøpe seg inn igjen. Ut i fra det han har skrevet, så har de i hvertfall gjort meg til en klokerer og bedre investor. Samt en siste ting, ikke bli "forelsket" i en aksje :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:59

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.