Farma

HrDuck
02.10.2018 kl 21:54 3921

re Bateman

Det stemmer at jeg ikke bidro positivt på pcib tråden i en kort periode for ca 18 md siden. Dette har jeg forklart. Så kom emisjonen og da hadde jeg kunnskap å bidra med om antatt kursutvikling. Til alle som leser her sitt beste så gjorde jeg det. At du ikke klarer å forstå dette selv etter at jeg sikkert har forklart det til til en rekke ganger tyder på sterkt nedsatte kognitive evner. Du har min medfølelse.

Du går konstant etter spiller og aldri etter ballen. Du påstår at mange er troll, men din definisjon på troll er tydeligvis at de tror ulikt om kursutvikling enn du selv gjør. Du har x antall ganger gitt beskjed om at du forlater forumet for så å komme tilbake og fortsette med usaklig oppførsel.

Det er ikke trolling når jeg gang på gang må bruke tid på å svare din usaklige angrep. Jeg ønsker å diskutere saklig. Saken er hva som styrer kursutviklingen i pcib.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.