Farma

Uredd no1
04.10.2018 kl 14:54 4075

Til deres orientering:
Det trekkes i tvil om jeg er den "ekte Uredd" . Selvfølgelig er jeg det. Tixis er katten min... Og at jeg og Trygve Bratteli hadde våre samtaler er vel kjent for alle. Hadde han sett dagens ledelse i AP, så hadde han vel grått sammen med meg. Det var for øvrig riktig av meg å legge inn den bestillingen....
Det som imidlertid er helt feil er at jeg sitter på innsideinformasjon. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg ikke vært så dum å publisert det.
Når det gjelder problemstillingen mellom 15/40 og 20/100 har jeg for mer enn et år siden gitt en forklaring på hva jeg mener er feil med 20/100.

Jeg merker meg at flere fra "lenkegjengen" har slitt seg, og den siste jeg trodde ville gjøre det er Londonmannen. Nå må han be om unnskyldning og søke om dispensasjon for å bli med på lenkefesten...og han bør spandere en runde med bayer på oss alle!

Jeg tar på meg den blå og hvitstripete dressen og de brune, italienske skoene i anledning den dagen.

Med vennlig hilsen Selveste Uredd.
Redigert 04.10.2018 kl 15:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.