Farma

TyrionIV
04.10.2018 kl 17:30 3873

Kanskje Nanovekter i stedet for å komme med bastante, udokumenterte og feilaktige påstander burde prøve å grave fram dokumentasjon og sammenligningsgrunnlag og prøve å få ned en eneste konstruktiv tanke på dette forumet istedenfor bare å komme med tøys og tull.. "Hell", kanskje han bare burde melde et abstract på ASH og vise oss, han fikser nok et late-breaking på ingenting, for der kan det presenteres og settes opp postere for alle og hvermann virker det som han "påstår"...

Det eneste han oppnår med sine kommentarer er å bekrefte hva jeg skrev i mitt innlegg:

"Hva gjelder misvisende innlegg, vridninger av sannhet, direkte løgner, rope høyest og gjentagelser på negative poeng som ikke finnes eller er tilbakevist flere ganger med gode kilder og linker, så er HO i en særklasse. Her florerer det med nicks som kun er ute etter å sabotere en ordentlig debatt og prøve å tilsløre Nano sine medisinske resultater. Etter nye HO tok over har dette tatt helt av og de fleste pålitelige nick fra gamle HO som faktisk har noe interessant å fortelle har valgt å kutte ut hele dette forumet pga dette. Det er ikke tvil om at det er en agenda bak dette og synes det er direkte flaut at admin tillater all denne misinformasjonen å spres."

For øvrig er han nå blitt en blokkert bruker for min del..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.