Shipping

spurswild
13.05.2020 kl 23:59 4808

Har sittet i FRO i 2 år 8 mnd. Solgte det meste på 114,5 kr (92%), men sitter på en liten post igjen. Jeg har sittet opp og ned i FRO, men solgte når eg ikkke klarte å se case mitt og om det ville svare seg å sitte for utbyttene. Angrer selvsagt ikke nå. Fro kommer til å tjene ekstremt mye i Q1 og Q2, men med en gang fortjenesten av å lagre olje på tank forsvinner vil ratene være dårlige i lengre tid. Redusert etterspørsel, samt at mye kommer til å bli tatt fra lager. Kjøper du Fro på disse prisene og er long. Tar utbyttene og ikke investerer dem igjen i FRO i den nærmeste tiden. Blir det nok en god investering. Jeg selv skal inn igjen i FRO, men det kan gå fort 1-2 år før jeg tar en større posisjon. Resterende aksjer blir stående. Ingenting er normalt nå og det er sikkert at svien vil bli stor etter disse enorme ratene og overproduksjonen. Tror selv at Fro kan bruke litt tid på å innhente utbytte i kurs. Dere får ha lykke til, hvis dere mener markedet er bedre en mitt syn og at kursen igjen skal over 110.
Redigert 21.01.2021 kl 08:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.