Shipping
Bennyfyfasan
14.05.2020 kl 01:01
4717
Det beste for både aksjonærer og selskap ville vært å beholde mer av inntjeningen selv. Det ville på sikt ført til en jevnere og høyere kursutvikling. Det er jo mange investorer som spekulerer i at en av grunnene til at vi ikke har fått oppgang i kursene for hele tanknæringen er nettopp en for ekstrem utbyttepolitikk som ikke sikrer selskapene i turbulente tider.
Jeg vurderer også gogl, men skal vente til man iallefall ser antydning til bedring i ratene. Jeg tror ikke det er rett å copy\paste tidligere sesongsvingninger for tørrbulk. Skjer det ikke noe med ratene blir det emisjoner etc...kan fortsatt være en enorm nedside.
Jeg vurderer også gogl, men skal vente til man iallefall ser antydning til bedring i ratene. Jeg tror ikke det er rett å copy\paste tidligere sesongsvingninger for tørrbulk. Skjer det ikke noe med ratene blir det emisjoner etc...kan fortsatt være en enorm nedside.
Redigert 21.01.2021 kl 08:33
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.