Eiendom

Ghost64
07.10.2018 kl 09:20 8506

I liket med flere her mener jeg at vi sikkert får et flatt eller noe surt boligmarked frem til 2020. Dvs så lenge forutsetningene, igangsettelsen, tilflytting ikke endrer seg drastisk. Fra 2020 vil spesielt Oslo igjen få et underskudd på boliger, noe utbyggerne bekrefter.
Men ellers tenker jeg at varslede lønnsøkninger fremover i høy grad demmer opp for renteøkninger. Vi får se hva siv gjør med boliglånforskriften hvis markedet regulerer seg selv slik den gjør nå og fremover. Vet lite om fremtidige boligprisutvikling øst vs vest men tenker at for eks Frogner skal ha en gunstig utvikling da andre bydeler har "sneket" seg innpå siste årene løkka, sagene bl annet. Selv hadde jeg egentlig bestemt meg å selge en bolig på våren 2019, tror det er dumt
Redigert 07.10.2018 kl 12:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.