Shipping

tankardjr
07.10.2018 kl 14:26 2763

Så det er 2 ting som er til det bedre annerledes med Jinhui nå enn før.

De har en etablert drift med de laveste break even kostnader noen gang slik at vi ikke bare kan sammenligne spot ratene nå mot da. Alla Statoil som tjener like mye penger på 80 dollar per fat som 150 før.

Kontraheringer innen tørrbulk er nesten ikke eksisterende og de tar seg heller ikke opp fordi rederne foreløpig har lært noen dyre lekser. Derfor skal vi nå se et normalisert marked innen tørrbulk noen år.
Redigert 07.10.2018 kl 14:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.