Olje

Solux
08.10.2018 kl 21:43 7508

Kjære vene dere.. hvordan kan dette forsvares som en «positiv», «fremgangsrik» og eller ikke negativ nyhet? Selskapet selv går ut med en PM om at de erkjenner at SOSP nå legges ut for anbud til allle deres konkurrenter!
De som ser dette i noe som helst annet lys en negativt har ikke lest den, eller vil ikke inrømme dette til seg selv.

Ærlig, så var SOSP den raskeste, sikreste og muligens den lisensen apcl hadde sjansen til å få i mine øyne. Gambia er nok kjørt med 2 forpliktelsesbrudd, rop er gitt bort til Total og skal drilles neste år med parter. Denne er derfor kjørt og beviser at apcl på mange år ikke har oppnådd det Total har klart på få måneder.

Videre så ser jeg dette som den værst tenkelige nyhet for apcl, da SOSP nå må gjøres opp i retten, hvor jeg mener SOSP kommer til å lide samme skjebne som rop. Ergo også lost.

Apcl har nå; lite penger, ingen lisenser i Gambia, ingen i Senegal, ingen i Elfenbenkysten og snart heller ingen i Sierra Leone. Ingenting er skapt eller fremdrift i så lenge jeg har satt i denne. Fra 2kr-12kr. Nå er den i 0,96kr!
Noen som hauser denne daglig, men vil jo bare komme seg i 0. Tross alt har alle tapt penger i denne aksjen om de sier det eller ikke.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.