Dagens tema

- Havfruen -
23.05.2020 kl 02:52 164

Jeg har holdt på med helt andre ting i kveld - men jeg trodde virkelig det ville skape glede og kos i bunkersen å få gladmeldingen fra FN om at Happytalismen skal forankres i menneskerettighetene og at hvert av jordas 7,8 milliarder mennesker får lovfestet sin rett til happyness!

Det må da være stort for Zotistene, som utrettelig står opp for at alle verdens ulykkelige og mindre heldige enn oss, at alle verdens ulykkelige vil få en menneskerettighetsfestet rettighet til å komme til verdens beste land og verdens lykkeligste folk for å få det like godt og bli like lykkelige som oss.

Men hva skal vi gjøre med de som ikke klarer å leve like lykkelig og innpasse seg i vårt land? Skal vi kjempe for at hver og en av dem skal få flotte fritidsbåter så de kan være med i båtparadene på 17. mai og slippe å føle seg så jævlig uttafor, eller skal vi sende dem hjem igjen. Jeg er sikker på at Zotismen har en løsning, for nå haster det sånn at oljefondet vårt ikke blir saksøkt for manglende lykke etter at de har fått alt gratis her i verdens beste land...

Redigert 23.05.2020 kl 02:54

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.