Olje

fremogtilbake
10.10.2018 kl 02:30 4940

tuja,

ser ikke at saken avvises på grunnlag av 41(5), hvis APCL hadde en såpass dårlig sak ville det sikket ha kommet noen andre signaler fra Jens Pace underveis. Tror heller ikke saken lar seg avgjøre uten en full gjennomgang. Siden vel ingen forventer at Gambia vinner saken etter 41(5), ser jeg heller ingen grunn til at kursen skal tredobles om de ikke gjørt det. Men det har jo forsåvidt ikke noe å si hva jeg mener, det kommer jo selvfølgelig an på hva markedet mener - kan godt være at det gir kortsiktige tradingmuligheter om Gambia ikke vinner etter 41(5).

Om APCL vinner saken (og ikke bare unngår å tape på grunn av 41(5)), så tror jeg derimot kursen går "til himmels". Men det tar nok tid før vi kommer så langt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.