Farma

Tardyferon
27.05.2020 kl 10:50 3623

jeg synes du burde tenker litt annerledes.........betalutin er ett bra produkt uten tvil,ledelsen kan jeg være enig med deg når det gjelder Costa og Bravo men i går tenkte jeg.....hvorfor bruker de nesten 2 år for å rekruttere 54 personer på verdensbasis når betalutin har så bra effekt......hvor for har bayer fullført rekruttering med ett produkt som har mindre effekt.........spekulasjon fra min side er,at det er noen som ikke ønsker at nano er ferdig før dem,noen som betaler sykehusene for å teste deres medisin....som sagt bare spekulasjon fra min side.....ledelsen kan da ikke være så inkompetent å rekruttere 131 personer i 24 land tenk litt selv....de brukte nesten 900 personer i phase 3 til Alpharadin og disse var rekruttert på ett blunk
Redigert 21.01.2021 kl 07:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.