Valuta og krypto

JanV
03.06.2020 kl 22:16 1853

Gjesp. Det er mitt gode hjerte som gjør at jeg gjør folk oppmerksom på inkonsistent svada. Artikkel er nettopp full av det. «Satser på» blockchain, men ikke sikker på om «investeringene» blir. Hvem er det da de «snakker med»? Forumet har skrevet seg blå om det fremførbare underskuddet og jeg gjentatt til det kjedsommelige at underskuddet har ingen verdi som «blockchain» selskap. Dette bekreftet Johansen. Så er halmstrået at Hiddn med Norges kanskje smarteste investor og ikke minst en særdeles velholdene vennegjeng har en markedsverdi på 144 mill. ELE når ikke dette laget skosålene. 70 mill for et «skall» er godt betalt og liten eller ingen grunn til å tro det er noe mer å få. Det var ingen som plukket opp ELE da market CAP var 20 mill då hvorfor i all verden når market CAP er 70 mill? Å kunne bruke underskuddet er sentralt for å få «betalt». Det er ikke sikkert det er umulig, men Johansen kommentarer antyder det ikke ligger i kortene med de «samtalene» de har nå. Et viktig mulig «asset» er hvor sannsynlig det er Ambershaw klarer å betale. I den grad ikke det fremførbare underskuddet er en del av en reverse take over er det en bragd hvis noen vil «betale» mer enn market CAP i dag. «Strategien» fremstår like vinglete og uklar som før, men at ambisjonene om å bli et «ledende Blockchain» synes lagt på hylla synes i det minste fornuftig. At «skallet» kan omsettes mener jeg absolutt må la seg gjøre, men om det ligger noe i det for aksjonærene, det er jeg tvilende til. Dog er dette noe de 1.5 ansatte burde kunne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.