Valuta og krypto

JanV
03.06.2020 kl 23:03 1688

Go skrev 👍
Bare «historiske begivenheter»? Denne artikkelen var jo alt annet enn «historie». Den var oppsiktsvekkende det motsatte og burde egentlig ha kommet i form av en børsmelding. Den avviker fra kvartalsrapporten for kun få dager siden på sentrale fremtidsutsikter. Motivet for denne artikkelen må det stilles spørsmålstegn med.

Jeg er dog 100% enig at ABO «finansieringen» var uforståelig. Det ble takket nei til denne typen «finansiering» mange ganger før.

Som nevnt over går det nå an å regne på dette på dette til en viss grad i og med det udefinerbare «blockchain» drømmeriet ikke synes å være droppet. Det skal i mine øyne mye til å få noe mer en dagens market CAP mm det fremførbare underskuddet kan brukes. Dette blir vanskelig av flere grunner mener jeg. Klarer «ledelsen» dette så skal de ha all ære. Hvem vet, undrenes tid er kanskje ikke over.
Redigert 21.01.2021 kl 07:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.