Valuta og krypto

JanV
03.06.2020 kl 23:42 1581

Vel, artikkelen var vesentlig mer eksplisitt en kvartalsrapporten i at det er salg av skallet. Det er en helt annen «nyanse» enn «strategic alternatives». Videre synes det mye klare i artikkelen at «blockchain» ikke var fokus, men som nevnt, salg av skallet. Mht om de er «dumme» eller ikke synes jeg de har skrevet såpass mye tvilsomt, så for meg er «juryen ute» på det foreløpig. Det vi kan være enige om er at nå er de nå innenfor sitt kompetansefelt. Til tross for dette frykter jeg å få noe mer en market cap i dag uten at det fremførbare underskuddet er med, er tvilsomt. Mens tiden går tømmes kassen. Uttalelsen om at de nå har 20 mill i kassen betviler jeg er riktig, gitt den var 20 mill for 6 måneder siden. Har ikke studert dette i noen detalj så mulig jeg tar feil og at det har kommet inn penger jeg ikke har oversikt over. Nå kan det regnes gitt man legger inn noen forutsetninger.

Det jeg finner litt suspekt er motivet for denne artikkelen en uke etter kvartalsrapporten. Jeg er mer enn en smule skeptisk til «interessen» som meldes. Vi får se.
Redigert 21.01.2021 kl 07:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.