Farma

Jimmi
04.06.2020 kl 09:30 10448

God morgen Kagge:)

Det er laber stemning her inne for tiden ja. Synes det er så mange usaklige skribenter som oppfører seg dårlig, så jeg orker snart ikke forholde meg til HO mer. Ikke mange skjønner verdien av det Marco Renoldi gjør bar i kulissene, men den jobben han gjør er veldig viktig den dagen suksessen er et faktum. Photoucure startet denne jobben etter godkjenning fra FDA. Her må biotekselskaper være proaktive slik at dette er på plass. Marco er en viktig brikke i selskapet. Kan være enig i at han får godt betalt, men sånn er det når men skal ha de beste...Det kommer til å betale seg.

Jeg har absolutt ikke mistet troen, har aldri følt meg tryggere på at dette kommer til å bli en meget god investering på sikt. Jeg kjøper fortsatt litt og litt, og jeg begynner å bli en rimelig stor aksjonær i Nordic Nanovector. Å være inne på topp 100 listen i selskapet kan bli veldig hyggelig når verdiene begynner å komme til syne snart.
Jeg er spent på meldingen fra FDA som kommer denne mnd. Jeg tror Lars Nieba har kontroll på dette sammen med styret, og jeg tror protokollen blir endret slik at det kan gå veldig fort med Paradigme fremover.
Ingen må bli overrasket hvis det plutselig meldes partneravtale med Bayer. eller et annet Big Pharma. Dette er på overtid, og jeg tror snart noen slår til og sikrer seg samarbeid med NANO. Her kommer mange til å bli tatt på sengekanten, akkurat som i Algeta. Da vil også flere studier starte opp igjen, og finansiering er ikke noe tema lengre.

Alt handler om tålmodighet her. Det er det ike mange som har lenger etter mange år med nedgang. Caset er sterkt som faen, og de kliniske data som foreligger er oppsiktsvekkende. Det er nå man skal handle. Når det er stille, og mange har kastet kortene..

NANO kommer folkens! I mellomtiden er det bare å handle fra utålmodige hender...

Ha en fin dag:)

Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 07:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.