Offshore

bingobongo
06.06.2020 kl 11:44 3964

I følge folk som har greie på disse casene er det beste for selskapet (IKKE aksjonærene..) å restrukturere så fort som mulig da de kommer ut i andre enden med betraktelig bedre bentingelser som gjør de mer konkurransedyktige. Personlig hadde jeg et stort bet på at SDRL skulle gjøre som BORR har gjort nå med en mellomfinansiering, men den slo feil gitt..
Enig at BORR kommer til å gå de neste dagene, men her kan alt skje så synes den er skummel å sitte i. Gjorde 11% på trading i dag, og angrer meg seff litt på at jeg dumpet på 8,33 i sluttauksjonen, men sånn er livet!
De gangene BORR har gått tidligere har det vært samme mønster hver dag - slik som i dag.. Fortsetter med denne strategien inntil videre såfremt volumet holder seg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.