Offshore

Gullhaugen
06.06.2020 kl 18:41 3407

Hei. Jeg har vært inne i denne aksjen tidligere, men denne gangen knallet jeg til. Jeg mener personlig at Borr nå er et av de aller best posisjonerte drillingselskapene for de neste årene. Nå får de nesten 2 år på seg hvor de kan jobbe strategisk og smart med nye avtaler som jeg er overbevist at kommer. De har en veldig attraktiv riggflåte. Når Paal Kibsgaard tok på seg styreledervervet i Borr forstod jeg hvor det bar. Han hadde full oversikt over situasjonen og hadde ikke tatt denne rollen om han ikke hadde troen på at han skulle få dette til. Han har en unik kompetanse og nettverk i bransjen og er gull for Borr. Når det gjelder aksjekursen så er den blitt massakrert de siste 6 mnd. Heksejakten fra media mot Trøim og Borr har vært massiv og delvis personlig uten sidestykke. At han og Borr faktisk leverer denne løsningen nå er bemerkelsesverdig i seg selv. Det viser også at forretningspartnerne tror på Borr. Jeg tro også at oljeprisen snart tipper 50 dollar og at Borr i løpet av sommeren passerer kr.25 20. februar var kursen over 35 kroner. Dette er mine personlige meninger så får andre danne sine egne. Med ønske om en fin weekend. 😊
Redigert 21.01.2021 kl 07:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.