Farma

dr. Stockman
07.06.2020 kl 22:14 8067

NANO har holdt kortene tett til brystet når det gjelder hvilke endringer i Paradigmestudiet man forsøker å oppnå, og hvor reell muligheten er for å få medhold i forslagene som legges frem. Det gjør jo at det gis mye rom for spekulasjoner. Nå skal det jo sies at det spekuleres langt mer i min andre aksje, PCIB, der det dag for dag skrives langt flere innlegg enn det jeg rekker å lese (på Tekinvestor). NANO er sammenligningsvis blitt en aksje som nesten ikke vies oppmerksomhet i det hele tatt. Nå skyldes nok ikke det bare lave forventninger til NANO, men også at PCIBs virksomhet er av en art som gjør at det er svært mange variabler som kan diskuteres opp og ned i mente. Skal man skrive mye om NANO så er man henvist til evig repetisjon. Men som sagt så gjør det at kortene holdes tett til brystet at overraskelsene kan bli desto større når gjennomslaget måtte komme.
Akkurat det som er blitt refererert her har jeg ikke noe videre kjennskap til, men hvis sitatene er riktige så er det jo verdt å merke seg at Malene ikke avviser at Paradigme kan bli utvidet. Nå kan jo riktignok det være ut fra et prinsipp om at man ikke kommenterer rykter og spekulasjoner enten de måtte være riktige eller uriktige.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.