Industri

Woody
09.06.2020 kl 10:13 32509

Ikke noe minstebeløp, men kurtasjen er høyere (200-300). Ring en megler. Har du Nordnet-konto? Bare ring inn.

Kalera tror jeg kan bli en skikkelig hit. Stemmer veldig i tiden. Det er bare et tidsspørsmål før digitaliseringen også tar landbruket og Kalera kan treffe klokkerent på en helt ny trend. Ved første øyekast kan det se litt håpløst ut å lage salater innendørs i en tech-fabrikk, men jo mer jeg ser på caset jo mer tror jeg dette kan bli noe virkelig stort.

Når jeg leste "12 høstinger i året i et stabilt klima med perfekte forhold uten noen sprøytemidler, akkurat nok næring til planten, kortreist og 95% mindre bruk av vann" kan man umiddelbart se en stor verdi for planten vår i hvert fall, og den er mange investorer og grønne fond opptatt av.

Skalerbarheten er utrolig da man kan åpne nye salat-fabrikker hvor som helst.

Ta en ny titt folkens:
https://www.kalera.com/
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.