Dagens tema

Nor96
14.10.2018 kl 11:26 859

Mange er vel lei av Hareide nå og hans personlige vendetta mot FrP ( og regjeringen). Jeg må si at jeg er litt imponert over Hegnars spisse penn der han i lederartikkelen oppsummerer og trekker sammenligninger mot Hareide ( Judas). Hegnar er vel nå 75 år og hans lederartikler har gjennom mange år berørt sentrale og viktige tema i samfunnsdebatten. Den lederartikkel han nå har skrevet om Hareide har til og med fått statsminister Solberg til å gå ut og kommentere. Det må vel sies til Solbergs forsvar at Hegnars lederartikkel i dette tilfelle grenser til overdreven personkarakteristikk og mindre politikk. Men noen ganger må det være lov å bruke harde ord når det nå virker som Hareide har kjørt seg dønn fast i et eget spor og i tillegg har mistet gangsynet.
Hegnars lederartikkel er vel litt som man driver i blant her på forumet; når personkarakteristikk overskygger den saklige diskusjon. Men nok en gang; pressen er den 4 statsmakt og jeg vil ikke dømme om Hegnar har gått over streken selv om statsministeren nok mener det.
Men lederartikkelen er bra skrevet og Hegnar holder koken etter min mening.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.