Farma

jorove
14.10.2018 kl 18:57 3257

Jeg anbefaler alle som ønsker informasjon om 20/100 doseringen å studere innlegget til Kolstad vedrørende dette på CMD 2017. Flere momenter der som er interessante. Dosering er mer enn statistikk og med det lave antallet doserte med denne doseringen på dette tidspunktet så er det uforståelig at noen kan konkludere som de gjorde allerede på dette tidspunktet. Kolstad selv var overrasket over dette da han kom med kommentaren om matematikk-kunnskapene til finansmarkedet.
Jeg noterte meg følgende vedrørende 20/100 doseringen.
- observert svært god og konsistent safety.
- Ser veldig god tumor targeting noe som gjør at arm 4 har vært verdt å utforske. spect/CT for arm4 viser dette.
- pasientene som var behandlet med 20/100 på dette tidspunktet hadde vært svært syke pasienter (ref Kolstad sin kommentar under spørsmålsrunden:
"some of the pasients have been heavily tumor loaden")

Altså for tidlig å konkludere med det datagrunnlaget som fantes, men veldig interessant å høre hva Kolstad hadde observert.

Redigert 14.10.2018 kl 21:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.