Valuta og krypto

JanV
13.06.2020 kl 13:30 5016

Følger deg langt på vei Møyfrid, men var klar over at «salg av skallet» har vært prøvd over mange år uten noen interesse. Det betyr ikke at det er gode intensjoner og teoretisk mulighet. Hvis man vil «gamble» så mye og ikke basere det på det fundamentale har jeg for egen del andre selskapet jeg ser som langt mer spennende. Jeg har ikke like mye tiltro til TC, men kun basert på mye sludder de har skrevet og sagt. «CV’n» ser bedre ut en det som har vært skrevet og sagt. Jeg er ikke overbevist om risk reward og det har vært utallige sluke psykologiske blaff i ELE, men se på det lange chartet og det har gått bare en vei. Den eneste virkelige oppsiden ligger i at et privat superselskap trenger en listing og drar Ele ut av elendigheten. Jeg har selv andre selskaper med høy risiko, men som har eget potensiale. For din og andre normale aksjonærer skyld håper jeg at jeg tar feil. Mht Klin Kokos og hans disipler hadde det motsatte var ditto morro. God helg. Nå er det en lang brunch på gang😎
Redigert 21.01.2021 kl 08:04

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.