Grønne aksjer

Investor 33
14.06.2020 kl 09:58 5383

Enig med deg Ruda.
Dersom vi skal tenke logisk og enkelt, vil jeg tro at miljøsektoren/selskaper har kommet for å bli. Når corona tidene er "over", kommer miljøselskaper som vow til å bli interessante for investorene igjen. Muligens våkner vow da??
Vow har et unikt marked som kommer til å vokse fremover slik jeg tror og håper. Teknisk analyse er ikke mitt fagfelt så her lar jeg andre spekulanter komme med teknisk analyse over selskapet. Men at kursen muligens er vesentlig høyere i slutten enn den vi har nå, skal vi ikke se bort ifra. Selvsagt må da børsen være positiv og ikke få et tilbakeslag. Da vil jo stort sett alle aksjer gå ned uansett.......

Kontrakter vil jeg tro vow også vil få flere av i løpe av året, og bare det vil "trigge" kursen videre opp. Ledelsen har jo også uttalt at halvårs kvartalet vil bli vesentlig bedre enn 2019. Så da får vi bare smøre oss med tålmodighet. For jeg tror aksjonærer generelt er muligens noe utålmodige og ønsker kursstigning med det samme. Vow kommer, men må få tid til å nå nye høyder. Muligens i slutten av året at vi har en kurs på 30 + om jeg skal tippe. Vi kan alle håpe.....
Redigert 21.01.2021 kl 06:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.