Eiendom

Bankerått
15.10.2018 kl 22:18 4784

Ingen av dem. Den er ikke feilpriset i forhold til det andre som er lagt ut, det er bare 6 leiligheter på St.Hanshaugen-Ullevål som er rundt 60kvm og under 4.3 mill.

Denne ble solgt (vet ikke hva prisen ble), 52kvm, lagt ut for 3,84 med fellesgjeld, finnkode=130970247

Som nevnt av andre, og som forumet her forutså kom til å skje, markedet er kresent.

Utifra plantegningene så virker det for meg som om det var opprinnelig en stor toroms gjort om til en slags treroms, men klønete løst. Den skrå veggen som skjærer gjennom rommene gir liten mening. minus

Kjøkkenmøblementet ser litt underlig ut, skapdørene og skuffene er ikke helt i vater. minus

Boligen har fin geografisk plassering, rett ved Kiellands Plass og Akerselva er digg, men plassering er ikke alt. Som overnevnt blir den straffet pga. 1. etasje, ingen balkong, nært en trafikkert vei. plus, minus, minus - selv om Collets gate er vel ikke SÅ trafikkert, det er noen biler som svinger av dit fra Uelands gate i rushen, men har aldri sett noen stor strøm av biler der.

For øvrig, så stusser jeg også over stylingen, hva er vitsen med den mikrosofaen klemt mot den store hvite veggen i stua + mikrobordet ved peisen og de spinkle krakkene slengt rundt i leiligheten, hvis man er så gnien på styling så er det kanskje bedre å ikke ha noe. minus

Jeg ville ha sparket ned veggen, kjøpt noen bilder og ny styling og prøvd på nytt senere. Kanskje fikset kjøkkenmøblene litt. Heller annonsert den som toroms med muligheter for 3 roms.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.