Farma

Korsar
16.10.2018 kl 13:24 1799

Jeg ser at ingen av kommentarene etter min forklaring om aksjens basisprising og "konferanseprising" (med unntak av Forumforum som har en helt relevant hendelsessannsynlighets-skisse oppe) synes å hensyntas og/eller forstås.
Dermed fortsetter de vanlige påstandene om at man selv har forstått "det fundamentale" og at markedet er dumt og underpriser aksjen.
Slik at man igjen overraskes over at det samme markedet ikke sender aksjen skyhøyt ifm. presentasjoner.
Men dagens prising forutsetter altså at ting går etter plan, hvis ikke sender markedet aksjen videre nedover.

Merk dere at man snart må dokumentere faktisk framdrift i Paradigme, ikke minst på rekrutteringssiden der NANO har dårlig track record fra tidligere prosesser.
Sagt på en annen måte: Vi nå kommer stadig nærmere det punktet der markedet begynner å grave i om selskapet faktisk klarer å holde guidet fremdriftsplan denne gangen. Hvis vi kommer til ASH og planlagt framdrift ikke tydelig bekreftes kan vi derfor få et skrell.
Hvis ting er på stell (som vi alle håper) er det mest sannsynlig at aksjekursen holder seg oppe minst på dagens nivå.

Det er altfor langt fram til at markedet skal kjøre kursen til værs på ASH, som er i en relativt sett ubetydelig medisinsk ventefase på bedre data.

Men jeg venter ikke at denne realismen skal tikke inn noe sted her denne gangen heller :-)
Håpet er vel mer at jeg unngår å bli politianmeldt av folk med 4000+ i kursmål :-)
Redigert 16.10.2018 kl 13:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.