IKT

Russebuss
17.10.2018 kl 14:21 2165

Collin
Du river deg i parykken over kursutviklingen når det "hagler" pos nyheter men forklaringen tror jeg er enkel ( vi ser det samme i PCIB som også har fått grisebank kursmessig uten en eneste dårlig nyhet) . Vi som er full-lasta og som følger selskapene nøye har dessverre ikke mer å kjøpe for og dermed blir det dem med korte penger som bestemmer kursen. Kursen sier heldigvis egentlig ikke så mye om det som skjer i selskapet men mer om hva markedet tror/ikke tror kommer på sikt.
Jeg er overbevist om at både Strong og PCIB får nye solide løft og at dette kan komme som lyn i fra klar himmel som ordtaket sier.
Går PCIB-raketten først så kommer jeg muligens inn i Strong igjen og da vil dere se på kjøps-mønsteret at jeg er tilbake.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.