IKT

JosMag
19.10.2018 kl 14:54 2384

Har i dag gjort min aller første netthandel av matvarer. Var nysgjerrig på hentestasjonen hos Meny Strømmen, men den ligger for langt unna. Bestilte varer på nett hos Meny i Østfoldhallen i stedet. Ble gjort oppmerksom på at alle handler under kr 1000 ble fakturert ekstra for plukking med ca 50 kroner. La på noen 6 pakker med div. øl og kom da enkelt over kr. 1000:-) Hentet varene i Østfoldhallen som var plassert i poser i en handlevogn ferdig pakket. Varene var forhåndsbetalt så det var bare å trille vognen forbi reolkunder og kassakøen og ut i bilen. Fikk tatt en prat med en som hadde ansvaret for netthandel og plukking. Han kunne ikke få fullrost Pricer systemet nok!! Fantastiske greier. Lyste opp på prisetiketten på varene han skulle hente, noe som eliminerte feilplukking, samt reduserte tiden det tok å fylle vognene betydelig. Enorme besparelser mao. Vogna så ut til å være spesialdesignet for formålet (mye lengre og inndelt med flere soner slik at han kunne plukke til flere kunder samtidig). Regner med at CUB har vært på banen her. Mener at Jacob også nevnte det på presentasjonen. Vedkommende fortalte videre at de testet ut skap med forskjellig temperatursoner også og at dette var fremtiden. Også med tanke på flere hentestasjoner bedre plassert rent geografisk. For min del så vil Meny oppnå en fordel da de kommer til å få mine fremtidige ukentlige matbestillinger inntil det foreligger et tilbud enda nærmere bostedet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.