Farma

Bliss
BGBIO 30.06.2020 kl 14:21 21146

Bemcentinib, brukt til det formål å blokkere corona viusets invasjon i kroppens celler handler om noe helt annet enn å buke Bemcentinib i kombinasjon med Keytruda for å bedre behandlingen av pasienter med en langt framskreden type lungekreft. At sistnevnte ikke ble noen stor suksess har liten eller ingen relevans for Covid-19 prosjektet. Sannsynligheten for en Covid-19 suksess har sammenheng med at Bemcentinib er i stand til å blokkere hovedinngangen som virus bruker for å komme inn i kroppens celler, samt at Bemcentinib allerede har blitt vurdert av medisinske eksperter i England som deres fremste kandidat til å lykkes i deres Accord prosjekt. Dessuten har BGBIO allerede observert at Bemcentinib har evnen til å slå ut Corona viruset hos kreftpasienter som får behandling med Bemcentinib. England er blant de land i verden som er aller hardest rammet av Corona viruset, attpå til med en oppblomstring i den senere tid, derfor er det selvfølgelig rikelig med pasienter som er tilgjengelig for behandling med Bemcentinib i Accord studien. Dersom Bemcentinib blokkerer Corana viruset hos disse pasientene vil dette være observerbart i løpet av svært kort tid, og i så fall vil vi snart få de første fantastiske rapportene fra prosjektet. For verden hungrer etter en medisin som kan hindre at så ufattelig mange mennesker dør av Corona viruset verden rundt. Men dersom sommeren går mot hell uten at vi har hørt det jeg gjerne vil høre, ja da, men først da selger jeg alle de BGBIO aksjene jeg nå kjøper på 35 tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.