IKT

Just_Nilsen
19.10.2018 kl 16:52 2078

Ikke vet jeg, men kanskje en russer kan være interessert i å kjøpe CIT igjen? Og SBER bank ønsket jo russisk produsent, men fant ingen som var så gode som løsningen til gamle SQS, jeg leste pynte brura.

Forøvrig rart at det ikke har vært PE-selskaper som har sett potensialet i SP. Vel, ikke noen vi vet om i hvertfall.

Vikingen!
Jeg håper å sedeg på neste Q, men jeg vil ikke på kamera så sett deg på første benk! Jeg hørte at det hadde vært veldig mange spørsmål som var kommet på epost. Vel, det ble sagt i presentasjonen.

Collin!
Alltid hyggelig og inspirende å treffe deg!

Det har vært en begredelig trend i aksjekursen det siste året. Det smerter, men jeg har mer tro enn noen gang. Så flytter ikke tro fjell, men selge mye og ligge i front teknologisk i en ny handelsverden, Det vil SP fortsatt være!!
JT kommer til å løfte SP videre fra et veldig godt utgangspunkt med oppkjøpene JW var ansvarlig for.! CUB, kanskje i sær, er bare utrolig bra og kan ta verden med storm.

Jeg skulle fortsatt ønske et Tomra, Pricer og Strongpoint som et skikkelig stort norsk selskap som har varemerket made in Norway..... Ok, luftige tanker!

Ha en strålende helg alle Strongere!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.