Farma

Bliss
30.06.2020 kl 21:28 11223

Jeg synes også Keytruda + Bemcentinib resultatet var positivt over forventningene i forhold til å behandle såpass alvorlig syke pasienter som det her er snakk om, men markedet har dessverre oppfattet det annerledes, noe kursutviklingen tydelig viser. Ja, kursen er nå i såpass fritt fall at det virker som om markedet har landet på den misforståelsen at det medisinske paradigmet til BGBIO ikke er så god som de hadde trodd, men her mener jeg markedet tar feil, og det var var for å påpeke dette jeg skrev mitt innledende innlegg. Det er ingen rasjonale for å anta at Covid-19 studien skal ende i fiasko, sett i lys av Keytruda + Bemcentinib resultatene. I tillegg til de gode sjansene for å lykkes i Accord studien har BGBIO som Korsar skriver ovenfor et halvt dusin "langtkomne kreft-pipelines (alle i fase 2, med gode utsikter til fase 3 over hele fjøla) som er hoved-asseten i BGBIO ennå. Om bare en linje slår til her vil kursen mangedobles." Derfor kommer jeg fortsatt til å hamstre alt det jeg har råd til av BGBIO aksjer når kursen befinner seg rundt 35 kr eller lavere.Kursen kan sikkert falle noen kroner til i det korte bildet, men jeg tror vi ser en langt, langt høyere kurs om en måned eller to og kanskje allerede om noen uker.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.