Farma

Bliss
01.07.2020 kl 22:14 10578

Det er svært gledelig at Trond Mohn, som en primærinnsider i BGBIO, idag kjøpte aksjer for 4,7 mil. i dette selskapet. Som primærinnsider vet han betydelig mer om det som foregår i selskapet enn vi som sitter her og skriver på Hegnars Forum. Jeg ser på en annen tråd her på forumet at noen mistenkeliggjør ham for å 'narre' markedet for å få kursen opp med denne innsidehandelen. Dette faller på sin egen urimelighet. Han ville aldri kjøpe flere aksjer i BGBIO dersom han ikke hadde en klippefast tro på at selskapet vil lykkes med det de holder på med. Trond Mohn er viden kjent som en mann med høy integritet og et engasjement for å fremme sunne verdier i vårt samfunn. Ja, dersom jeg skulle valgt meg en bjellesau blant norske investorer så ville jeg valgt Trond Mohn, og det var da også pga av ham og hans eierskap med 25% av BGBIO at jeg i utgangspunktet ble oppmerksom på selskapet, og de jeg siden har lest og hørt har ytterligere styrket min tro på BGBIO.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.