Olje

FkL
20.10.2018 kl 20:46 6261

Det at vi har sett AP på nylige kart når det gjelder SOSP rimer jo både med denne eldre artikkelen og ikke minst de seneste fra Barry Morgan. Det virker veldig trolig at det har vært et forsøk på en byttehandel der vi fikk beholde SOSP i bytte med ROP. Man kan mene mye om hva som er fakta og ikke minst utfall i denne saken, men en ting er sikkert og det er at det hadde vært mye kjedeligere uten Barry Morgan. Det er jo ingen over og ingen ved siden når det gjelder detaljer og innsikt.

Man skal også huske på at denne saken har mange faktorer og kan ta mange krumspring. Det som er fakta bør nødvendigvis ikke være noen garanti for det endelige utfallet. For min del så har jeg sterk tro på at dette faller og står på det juridiske, men igjen kun min oppfatning av den informasjon som er tilgjengelig. Tid tror jeg også er en major faktor for flere.

Uansett utfall så ser det ut til at det blir noen spennende måneder fremover.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.