Offshore

Aramis
03.07.2020 kl 15:06 3762

Hei, Osvaldsen. Joda, du har rett i det du skriver. De smarte selger seg ut, sier du, men det er ikke særlig smart å selge o vill panikk til kurser under det man har kjøpt for. Det er det uten tvil mange som gjør. men så taper tradere , som jeg har sagt før, statistisk sett sju av ti ganger de handler. Ikke rart når de mister hodet fullstendig.
Ellers er det ikke bare rykter og hodeløs haussing som driver denne aksjen. Endur er på oppkjøpsferd, og har selv meldt at de har vært i kontakt med flere selskaper. Da kan man knapt komme unna Scana, som er ekstremt lavt priset og passer som hånd i hanske i Endurs strategi.

Ingenting galt i at folk selger seg ut, men hvorfor må de oppføre seg som om de er desperate?Volumvektet snittpris i dag er 1,56. LIkevel pælmer folk ut aksjer som om det stod om livet. Gjennomsnittlig om satt i går var også høyere enn nåværende kurs. Om det er tradere som handler, må jeg si at deres oppførsel virker rimelig hysterisk på meg, og de fleste ser ut til i beste fall til å komme seg ut på break even, eller med et større eller mindre tap. Da skjønner jeg ikke helt poenget.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.