Offshore

Osvaldsen
03.07.2020 kl 15:25 3689

Jeg sier da vel ikke at de smarte selger seg ut? De tar gevinst når oppgangen har vert som den har vert, om og når de går inn igjen er opp til hver enkelt. Kjapp oppgang uten hold, holder ikke lenge.
Det at det foregår salg i vill panikk kan være flere grunner til. Stopp loss f.eks. Jeg bruker ikke stop loss så kjenner overhodet ikke til det annet enn at aksjene blir solgt om de når nedre grense du har satt de til. Om ikke det er stop loss så kan det rett og slett være såkalte "truseskvettere", amatører som prøver seg men får nerver.

Så langt er det hodeløs haussing og rykter som har gitt økt oppmerksomhet dermed økt kurs slik jeg ser det. Har ikke sjekket noe rundt Endur om de har meldt interesse for Scana i avisartikkler eller over børs....? Det vet sikkert du Aramis mer om siden du sier det ikke bare er løse rykter og hodeløs haussing?

Det som utløste oppgangen var en melding om at de hadde kjøpt 6000 aksjer, meget tynt grunnlag for stigning på over 70% (intradag, gikk en del tilbake før slutt) den aktuelle dagen spør du meg.

Osvaldsen
Redigert 21.01.2021 kl 08:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.