Offshore

Osvaldsen
03.07.2020 kl 16:04 3611

Det gjør den nok med oppmerksomheten denne har fått :) Men så langt er oppgangen av ingenting. Haussing og falske rykter enda. Folk lar seg rive med
Du kan selv sjekke Osvaldsen ang Lavo og Scana, startet innlegg da jeg var ferdigkjøpt. 22.06.20 i Scana og tror det var 20 mai i Lavo, der ser du tydelig hva som skjedde fra 22.05.20. Fivepg laget jeg ikke noe innlegg, var ikke aktiv på forumet da, tenkte ikke på det den gikk jo av seg selv. Folk hausser og baisser for egen vinning, forsøker ihvertfall.
Innlegget mitt i denne tråden var ikke ment som noe negativt, men følte det trengtes noe litt mer nøytralt da jeg så alt som var skrevet i går som er tatt ut av løse luften. I verste fall kan en jo bli strafferettslig forfulgt ved å komme med uriktige opplysninger. Jeg har ikke noe grunnlag for å si at Scana ikke blir kjøpt opp, har heller ikke grunnlag for å si at de blir det. Enn så lenge er de jo ikke det, ingen flaggmeldinger heller. At et selskap blir påstått skal bli kjøpt opp nærmest på dagen når kursen går opp fremstår for meg som løgner for å tjene på det til egen vinning. Null troverdighet! Folk lar seg rive med, thats it!
Som nevnt i et annet innlegg, husker ikke hvilket, så unner jeg alle oss små å tjene penger, ikke bare de store husa og robotene. Det skaper liv og røre både på forum og børs :)

Osvaldsen

Redigert 21.01.2021 kl 08:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.